-

Idag gillar jag att det var så himla värt att lägga pengar på att ta in den här kappan, att jag tillsammans med den har en jättefin nukandetblivinter-garderob och att jag i alla dessa kläder känner mig som om jag bodde i mumindalen (plisserad kjol, kappa och en räv bakom örat, säger bara det).
Dessutom gillar jag att jag lägger tid på att ta sådana här bilder och samtidigt posear som om det inte fanns någon morgondag, trots att jag borde plugga franska och läsa noveller osv osv osv istället.
Gilla-dag.
st: det var tre månader sedan idag - säkert!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh jag vill se kappan i verkligheten! Den ser jättefin ut på bild.

2011-12-06 @ 22:26:40
URL: http://hustaksperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0