-

Ibland,
när jag har tråkigt,
läser jag gamla blogginlägg. Kommer ihåg vad jag gjort och vem jag var. I inläggen skrivna för ett år sedan var jag Annie, 18 år, boende i Bruxelles. Jag hade för inte så länge sedan kommit hem från vår resa till Amsterdam, min bästa stad någonsin. Jag hade bara några veckor kvar av mitt utbytesstudenliv i Belgien och fullt upp med att låta bli att plugga till slutproven i skolan.
Nu är jag 19, hemkommen sedan nästan ett år tillbaka, förvirrad och uttråkad som aldrig förr.
När jag sitter och läser det här inlägget om ett år har jag tagit studenten och kan åka ut på alla möjliga äventyr om jag så vill. Galet va?
-
soundtrack - rich kids blues - lykke li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0