-

Har suttit och jämfört priser i säkert en halvtimme, ojat mig över att hurmycketpengarkandetkostaegentligen och letat letat letat efter något billigare, hela tiden med ett alldeles litet pirr i magen. Plötsligt finns den där, bokstavligt talat 10 000 kronor billigare än de andra. Jag skriver ett långt mail på franska samtidigt som jag fyller i uppgifter, ropar på mamma och rotar i lådan efter mitt pass. Bara någon minut senare, utan att riktigt förstått vad jag håller på med, stirrar jag på datorskärmen, stirrar på bekräftelsen av min bokning och kvittot till den samme.
-
Pirrpirrpirr, nu ska jag till USA och Kanada i sommar med mina förträffliga Belgien-vänner plus att jag fick min studentmössa i eftermiddags och om 130 dagar är det studenten, en sammanfattningsvis bra dag.
st: la bourse et la vie - richard anthony

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0