22.31

Jag plockar och springer runt och gör allt för att allt ska vara färdigpackat färdiggjort i morgon bitti, för att allt ska med för att
jag
ska
hinna
för att allt ska med och jag borde sova och inte göra det här eller bara spy ut allt som hänt, händer, pratas om, frågas om
bli
av
med
det
för nu finns det överallt och vart jag än ser finns det är det är ni allt annat än det borde hinnas med och göras och vara kreativ och helst vara snyggast vackrast smartast bäst helst alltid samtidigt och nej jag vet inte och det här borde inte vara eller finnas eller ha hänt eller finnas kvar
ikväll gjorde jag som din mor gjorde ibland och varför minns jag ens ett enda av dina andetag och
-
nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0