till fröken L. El Refai

Skridskor med AFS i lund.
Träffa favoritlouise, hitta till malmö, hitta till debaser.
Komma lite sent, missa första låtarna, men ändå se best coast och oj vad bra det var.
Stå längst fram och gunga lite häftigt, kolla på kinesen som spelade gitarr och sno låtlistor.
Promenera i svinkalla malmö, ta bussen till Gustav Adolfs torg.
Kolla på musikhjälpen med Nour och KODJO.
Skratta åt människor som åt korv framför de stackars fastande programledarna.
Vara med louise som friar till nour, höra hur deras förlovning bli offentlig i direktssänd radio.
Stå där ett tag och må bra, springa till tåget 2330.
Sova som små grisar och få skjuts hem från stationen av min kära mor.
-
Igår var den finaste kvällen på väldigt länge, oerhört länge.
Vi behövde det här, något så fruktansvärt.
Säger jag för min del, tror Louisie håller med.
Tror jag.
Mmmmmmmmm.
-
soundtrack - crazy for you - best coast

Kommentarer
Postat av: Favoritlouise.

Håller med, håller med.

Så himla fint.

Tack för det,

tack för dig.

2010-12-17 @ 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0