-

Nu beger det sig.
Klockan är snart två på natten och jag ska bara lägga ned allt i väskan så är jag färdig sedan.
Imorgon tar vi tåget till Braunschweig, Julias stad. På söndag tar vi tåget vidare mot Bruxelles där vi bor hos min värdfamilj i mitt fantastiska hus. Den tjugoandra juli tar vi återigen tåget, destination Annas hem i Österrike, och mellanlandar in München över natten till den tjugotredje. Torsdag samma vecka, den tjugoåttonde juli, flyger vi alla till Istanbul där vi möter upp Öykü och förhoppningsvis Onur. Jag kommer hem två veckor senare, den elfte augusti.
NU beger det sig.
soundtrack - the first of the gang to die - morissey

Kommentarer
Postat av: Frida

åååh pirrar i min mage. jag packar just nu också!!! måste köpa godis med. haha

2011-07-13 @ 17:43:10
URL: http://elisabethfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0